Samoobsługowy kiosk to nowoczesne rozwiązanie, które pozwala skrócić proces obsługi klienta. Główną funkcjonalnością kiosków jest automatyzacja procesu sprzedaży w punkcie gastronomicznym, handlowym oraz usługowym. Kioski samoobsługowe mogą być używane w celach informacyjnych jak np. w bezobsługowym hotelu, gdzie mogą wyświetlać informacje turystyczne. Świetnie sprawdzą się jako obsługa gości hotelowych na nocnej zmianie, a w restauracji w kiosku Twoi klienci będą mogli sami zamówić swoje dania.
Dzięki zastosowaniu samoobsługowych kiosków przyspieszysz obsługę klientów co przełoży się na wzrost sprzedaży. Możesz rozszerzyć zakres sprzedaży usług bez konieczności zatrudniania dodatkowego personelu. Twoi klienci będą zadowoleni, że nie muszą czekać w kolejce a Ty zyskujesz dodatkowego pracownika, któremu nie musisz wypłacać co miesiąc pensji.
Kioski samoobsługowe w lokalach gastronomicznych to już nie nowość. Sprawdziły się już w restauracjach sieciowych i zyskują kolejnych zwolenników w mniejszych lokalach. Klienci bez presji mogą przeglądać cała kartę dań i dowolnie modyfikować zamówienie. Wykorzystując cross selling do każdego dania można zasugerować dodatki, które zwiększą wartość rachunku. Dużym atutem wykorzystania urządzeń elektronicznych jest wielojęzyczne menu, które będą mogli obsłużyć zagraniczni goście. Personel nie będzie musiał się stresować, że nie zrozumie co klient do niego mówi.
Kiosk to także dodatkowy nośnik na promocję Twojej marki. Możesz wykorzystać go żeby promować dania dnia bądź gotowe zestawy dzięki czemu Twoi klienci nie będą tracić czasu na komponowanie posiłków.
Wykorzystując system rezerwacji samoobsługowe kioski mogą meldować i wymeldowywać gości hotelowych. Dzięki trybie pracy urządzeń 24/7 kioski mogą zastąpić personel na nocnej zmianie. Możliwość otwierania skrytek bądź przekazywania kodów do otwarcia drzwi pozwala na meldowanie się gości nawet w późnych godzinach nocnych.
Nasze najnowsze rozwiązanie dla hoteli to kiosk samoobsługowy z awatarem. Interaktywny awatar pozwala na prowadzenie rozmowy z klientem na zadany temat. Zmęczony klient nie musi czytać dużej ilości tekstu na ekranie, wystarczy, że zada pytanie z listy a usłyszy wyczerpującą odpowiedź.